ייעודו העיקרי של הפתרון הוא לספק דיוור ישיר ללקוחות הארגון בחתכים שיווקיים לפי בחירה. מערכת הדיוור אלקטרוני המתוארת כאן אכן עונה על הציפיות והדרישות. בראש וראשונה היא מאפשרת יצירת קבוצות הומוגניות של לקוחות לפי משתנים נבחרים. כמו כן המערכת יודעת לסנכרן נתונים אלה מול מאגר הנתונים של החברה. זהו יתרון חשוב שכן מאגר המידע של החברה, אם מנוהל כהלכה והנתונים בו תקינים, יכול להוות כלי מפתח לשווק ישיר ואיכותי.
באשר למשימות מתוזמנות המערכת אפקטיבית מאד. בעזרתה מתאפשרת שליחת כל סוג של מידע – שיווקי, שירותי או אחר, לרשימת דיוור שנבחרה מראש ובזמן שנקבע מראש. המידע יכול להישלח ישירות מהפורטל בכל ערוץ שייבחר – במייל, בפקס או בהודעת SMS. כך גדלה האפשרות לחשוף את הלקוחות למידע ולמסרים שהחברה מעוניינת להפיץ. זוהי למעשה המטרה של כל תוכנת דיוור והיא משיגה אותה בצורה מושלמת.
יתרון משמעותי ואפילו קריטי הוא האפשרות שנותנת מערכת wizeNet לניתוח הנתונים לכל מסר שנשלח. המערכת יודעת לעדכן כמות ופירוט של דיוורים שנפתחו, כמה מהם נמחקו וכמה נקראו. ניתוח כזה יכול לספק כלים יעילים לשיפור ולייעול המסרים השיווקיים. למעשה יש היזון חוזר בין משגר המסר לקורא ותגובת מקבל המסר היא למעשה דיווח על איכותו, על התאמתו למקבל ועל הנכונות או אי הנכונות של התזמון לשליחת המסר.
כלי נוסף שמערכת הדיוור האלקטרוני מספקת הוא היכולת לסנכרן לקוחות פוטנציאליים מאתר האינטרנט לפורטל וייזנט. למעשה התוכנה יודעת "ללמוד" על לקוחות פוטנציאליים ולא רק להשתמש במאגרים קיימים. לא ניתן לא להדגיש את חשיבותו של מאגר הנתונים, שכן כל מי שעוסק בשיווק מבין ויודע עד כמה קשה להשיג מאגר נתונים תקין ומיועל.
מערכת דיוור אלקטרוני היא לכל הדעות תוכנת דיוור יעילה, חדשנית וקלה לשימוש. עם עבודה נכונה המערכת יכולה לשמש כלי שיווקי רב עצמה. משתמשים מיומנים יכולים להפיק ממנה את מירב התועלת עבור הארגון אותו הם מייצגים ומשתמשים פחות מיומנים יכולים ללמוד ולתפעל אותה במהירות.
צור קשר עוד היום לצורך פגישה והדגמה!